Accounts

Nee u heeft geen account nodig om bestellingen te plaatsen bij National Flavours.
Het hebben van een account brengt voordelen met zich mee zoals bestelgeschiedenis, aanbiedingen en kortingscoupons.
Bovenin het menu vind u een knop "account" (de circel met de afbeelding van een persoon erin), als u hierop klikt verschijnt het Account menu bovenin het scherm. Hier vind u de volgende knoppen: "Inloggen", "Account" en "Registreren".
Als u op "Registreren" klikt wordt u doorverwezen naar onze registratiepagina waarin u uw gegevens kunt invullen.
Bovenin het menu vind u een knop "account" (de circel met de afbeelding van een persoon erin), als u hierop klikt verschijnt het Account menu bovenin het scherm. Hier vind u de volgende knoppen: "Inloggen", "Account" en "Registreren".
Als u op "Account" klikt wordt u doorverwezen naar uw account pagina waarin u uw e-mail adres kunt wijzigen.
Vergeet niet op "save" te klikken (bovenin de pagina) om uw wijzigingen op te slaan in ons systeem.
Bovenin het menu vind u een knop "account" (de circel met de afbeelding van een persoon erin), als u hierop klikt verschijnt het Account menu bovenin het scherm. Hier vind u de volgende knoppen: "Inloggen", "Account" en "Registreren".
Als u op "Account" klikt wordt u doorverwezen naar uw account pagina waarin u uw wachtwoord kunt wijzigen.
Vergeet niet op "save" te klikken (bovenin de pagina) om uw wijzigingen op te slaan in ons systeem.
Ga naar de login pagina en klik op "Wachtwoord Vergeten?" of "Gebruikersnaam vergeten?". Bovenin het menu vind u een knop "account" (de circel met de afbeelding van een persoon erin), als u hierop klikt verschijnt het Account menu bovenin het scherm. Hier vind u de volgende knoppen: "Inloggen", "Account" en "Registreren".
Klik op "Inloggen" en hier vindt u de knoppen "Wachtwoord Vergeten?" en "Gebruikersnaam vergeten?".

Bestellingen en Betaling:

U kunt betalen via Paypal (gekoppeld aan uw bankrekening) of u kunt kiezen voor een internationale bankoverschrijving bij uw bank.
Het openen van een Paypal account is in dit geval de beste en gemakkelijkste optie,
indien u toch kiest voor een internationale overschrijving, houdt rekening met eventuele extra kosten en dat u kiest om de overschrijvingskosten van uw bank zelf te betalen (OWN).
Neemt u a.u.b. zo spoedig mogelijk contact met ons op voordat uw bestelling is verstuurd.
Klikt op de "Contact" link in het "Klantenservice" menu voor onze contactgegevens.
U kunt uw bestelling binnen 7 dagen na ontvangst retourneren voor een volledige vergoeding.
Houdt u er a.u.b. rekening mee dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn.
U kunt u bestelgeschiedenis inzien in het account gedeelte.
Bovenin het menu vind u een knop "Account" (de circel met de afbeelding van een persoon erin), als u hierop klikt verschijnt het Account menu bovenin het scherm. Hier vind u de volgende knoppen: "Inloggen", "Account" en "Registreren".
Hier klikt u op "Account" en indien u ingelogd bent ziet u 3 tabs.
Klik op de rechter tab genaamd "Uw bestellingen" en u heeft overzicht in uw geplaatste bestellingen.
U kunt u kortings waardebon code invoeren in de winkelwagen.
U opent de winkelwagen door op de winkelwagen te klikken bovenin het menu of op "Toon Winkelwagen".
Onderaan het overzicht van uw producten vind u het veld waar u de waardebon code in dient te voeren. Zodra u dit gedaan heeft klikt u op "Opslaan" en de korting wordt toegepast op de winkelwagen.
Indien er een product ontbreekt in uw bestelling en u hiervoor betaald heeft neem a.u.b. contact met ons op zodat wij u hiervoor z.s.m. kunnen vergoeden.
Houdt u rekening met dat wij foto's nemen van al onze paketten voordat deze worden verstuurd. Wij doen dit omdat, afhankelijk van de bestemming, sommige douanes en grenscontroles producten verwijderen die "niet toegestaan" zijn.
Stuurt u bijvoorbeeld verpakte vleeswaren naar Australie dan komt het pakket welzeker aan maar de vleeswaren zullen verwijderd zijn door de douane.
Dit is u eigen verantwoordelijkheid en wij vergoeden u hiervoor niet.
U kunt de meeste beperkingen vinden onder het menu "Informatie" en "Beperkingen".
Binnen de Europeesche Unie betaald u geen importeer belastingen.
Buiten de Europeesche Unie gelden andere regels en kunnen, afhankelijk van de bestemming, invoerbelastingen moeten worden betaald.
In de meeste landen van de wereld hoeft u GEEN invoer belastingen te betalen maar dit hangt af van het land, het gewicht en de soort van producten.
U kunt de meeste beperkingen vinden onder het menu "Informatie" en "Beperkingen".